virus scanner
virus scanner
goeie avond,
ik heb een bericht gekregen
https://postimg.cc/z3x8R2t5
volgens mij is dit niet m'n virusscanner, moet ik hier attentie aan geven?
ik heb een bericht gekregen
https://postimg.cc/z3x8R2t5
volgens mij is dit niet m'n virusscanner, moet ik hier attentie aan geven?
Re: virus scanner
o jee, die staat al een paar jaar te draaien en af en toe komt die te voorschijn en zegt dat ik moet kopen, wat ik niet doe natuurlijk... hoe die erop gekomen is? waarschijnlijk heeft iemand me dat indertijd aangeraden, kan het kwaad als ik dat wegdoe?
ik heb ook nog Unchecky draaien... ook op aanraden van...
ik heb ook nog Unchecky draaien... ook op aanraden van...
-
- Site Admin
- Gaf bedankjes: 9 keer
- Werd bedankt: 15 keer
Verwijder die maar via configuratiescherm programma's en onderdelen,klik op die software en daarboven op verwijderen klikken en klaar
En doe die andere ook maar weg helemaal niet nodig
En doe die andere ook maar weg helemaal niet nodig
- Black Tiger
- Gaf bedankjes: 4 keer
- Werd bedankt: 6 keer
- Contacteer:
Ik zou hem gewoon laten staan.
Je kunt het knopje drukken van "beëindig proefversie" en dan zal hij geen realtime bescherming meer bieden dus ook nauwelijks geheugen in beslag nemen.
Echter voor sommige dingen biedt hij wel nog bescherming en het is altijd handig om nog te gebruiken voor een extra scan.
Dus gewoon er op laten staan is mijn advies.
Unchecky heb je niet per se nodig tenzij je bang bent verkeerde selectievakjes te gebruiken, dat is soms handig dan voor wat oudere mensen met slechter zicht. Is dat niet het geval dan kan die weg.
Je kunt het knopje drukken van "beëindig proefversie" en dan zal hij geen realtime bescherming meer bieden dus ook nauwelijks geheugen in beslag nemen.
Echter voor sommige dingen biedt hij wel nog bescherming en het is altijd handig om nog te gebruiken voor een extra scan.
Dus gewoon er op laten staan is mijn advies.
Unchecky heb je niet per se nodig tenzij je bang bent verkeerde selectievakjes te gebruiken, dat is soms handig dan voor wat oudere mensen met slechter zicht. Is dat niet het geval dan kan die weg.
Greetings, Black Tiger
tja, dan laat ik de boel maar staan, ik zal het wel wegdoen als het begint te storen...
bedankt voor de info
bedankt voor de info
-
- Site Admin
- Gaf bedankjes: 9 keer
- Werd bedankt: 15 keer
Als het voor jou niet in weg staat is dat perfect lynn, zoals @blacktiger schrijft klik je gewoon op gratis en kan je daarna een scan doen deze vermeld dan ook als er problemen zich voordoet.
Dan is het voor ons in orde lynn deze topic blijft nog 7 dagen open, daarna word het gesloten
Mvg
luc
Dan is het voor ons in orde lynn deze topic blijft nog 7 dagen open, daarna word het gesloten
Mvg
luc